søndag 22. januar 2012

Flytte, på ordentlig??

Jeg leker med tanken om å flytte på landet, på et småbruk... Er fremdeles litt sjokkert over at jeg seriøst tenker på det, for jeg har alltid tenkt at jeg er by-jente. Men tanken på hus, stooor hage og ikke minst stall frister! Både Jojo og jeg elsker dyr, og har lyst på hest og hund :)


Mine besteforeldre bodde her etter at min morfar gikk av med pensjon. Før det brukte de det som landsted, og min oldemor er oppvokst her.

Det er mye som må gjøres hvis jeg skal flytte hit. Nytt bad, nytt kjøkken, noen vegger ned, andre opp.

Gang ved hovedinngang

Soverom 1

Peis på soverommet er ikke feil :)

Stort innebygd skap på soverommet

Her trengs det en vegg for å lage soverom 2

Elsker kaminen i stuen 1

Stue 1

Stue 1

Stue 2 i dag, potensielt bad

Stue 2

Stue 3, potensielt kjøkken/spisetue

Stue 3

Kjøkken, ganske klønete 

Kjøkken

Enda mindre bad enn vi har i dag

Bad

2 kommentarer:

Helene i svingen sa...

Hei!

Så spennende! :) Jeg mener alltid man bør gå etter drømmene sine :)

Klem fra svingen

Lillekatt sa...

DO IT! Det hadde jeg gjort :-)