torsdag 16. februar 2012

Vill og gal!

Nå har jeg vært litt vill og gal! Jeg har sagt opp jobben, før jeg har funnet en ny. Jeg har vært så stressa på grunn av ny trunus med krav som ikke passer med at jeg er alene med Jojo, og det føles så riktig!

Det ene drar det andre med seg... Jeg har jo bestemt meg for at en vegg i stuen skal bli grønn. Hadde tenkt å male, men det var før jeg fallt for den nye tapeten til Fargerike; Trina!


Synes den er fantastisk, men føler meg litt vill!! Hva synes du?

2 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Så tøff du er! Noen ganger må man bare gjøre det som føles riktig :) Jeg heier på deg!

Den tapeten var modig ;) Me like!

Fineste fredag til deg, søte!
Stor klem

Anonym sa...

Tøff tapet og tøff avgjørelse! Det er viktig å gjøre det som føles riktig =)

Vingler som en annen hodeløshøne på tapetvalg, men sa opp jobben og ble student. Skummelgodfølelse!