tirsdag 20. mars 2012

Trina og hvite gulv

Via

Trina er her!! Straks bærer det avgårde til Fargerike :) Å, som jeg gleder meg til å få henne opp på veggen!

Det må bare vente til hunden vi passer er avlevert hjemme, for han er alt for nysgjerrig til at det går ann å drive med noe. Og det er hundehår over alt :P Har jo ønsket meg hvite gulv lenge, men ikke i form av vegg til vegg teppe av hundehår! Hehe ;)


Jeg støvsugde for to dager siden!!


Men han er jo pen da! Og veldig hyggelig å gå på tur med :)

Hadde en flott tur i går, må vise noen av bildene jeg tok. Jeg synes is og sol er så vakkert!




3 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Åh så herlige bilder!

Jeg støvsuger hver eneste dag, for Nala lager vegg til vegg teppe vet du :) hihi!

Fineste tirsdagen til deg.
Idag skal jeg krype opp i sofaen med Nala og bare slappe av.
klem og smil

Hvite tulipaner sa...

Kule bilder og kul tapet!
Vi vurderte lenge frem og tilbake med hva vi skulle gjøre med overskapene på kjøkkenet siden vi hadde lyst å ha dem helt opp til taket, så da ble det den billigste og mest praktiske løsningen. Men jeg kunne tenkt meg bare åpne hyller jeg da, så vi får se:)

sa...

Hei!
Ønsker deg en fin torsdag :)
Vil du vinne et gavekort på 300 kr fra Solstrand Interiør kan du
prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette