tirsdag 11. desember 2012

Julekalender


Jojo har så klart fått julekalender. Mamma broderte den til henne for noen år siden. De fleste dagene får hun ting, men i går var gaven at jeg ryddet rommet hennes. Vi har kranglet mye om hvordan det har sett ut der i det siste. Jeg har forsøkt å hjelpe henne i gang, men med en gang jeg går blir det verre, ikke bedre... Nå som jeg har juleferie bestemte jeg meg for at hun får ryddig rom i kalendergave. Og så stor den jobben var talte det som gave for to dager. Angrer på at jeg ikke tok før-bilde!

For at det skulle være litt mer spennende enn at jeg ba henne gå opp på rommet og se, lagde jeg noen lapper. Den første måtte hun lete etter, og på den stod det hvor hun skulle gå vidre. Hun ble SÅ glad når hun så hva jeg hadde gjort, og syntes det var den beste gaven :)


I dag har jeg skrudd opp en ny hylle, hvor hun kan ha all Lego-friends greiene sine. Også har jeg kost meg med å bygge opp igjen huset og andre småting :) Gaven i dag: Mer Lego-friends!


Ingen kommentarer: