mandag 17. mai 2010

Norge i rødt, hvitt og blått!

Siden det er 17.mai og dette er en interiørblogg tenkte jeg å feire dagen med norsk design i de norske fargene!

Rødt:
Stolen Planet fra Variér, designet av Sven Ivar Dysthe i 1965. Bilde fra varier.no
Hvitt:
En viktig ting i hjemmet vårt er noe jeg ikke har sett i noen interiørblogger. Brannslukningsapparatet ACT, designet av Sigrun Vik, vant Unge talenter - Design for alle i år. Du kan lese mer om det her. Bilde fra norskdesign.no.

Blått:
Produktene til Popkorn design har stått på min ønskeliste en stund! Vet ikke om jeg ønsker meg bønnesekken eller puffen/sengen mest, så begge får være med her. Bilder fra popkorndesign.no









Med dette vil jeg ønske alle som titter innom en strålende 17. mai!

1 kommentar:

Hvite tulipaner sa...

Hei:)
Oi Soi Oi kan kjøpes hos blant annet Milla Boutique i Oslo. Heldig du som bor der da,her i Trodheim er det ingen butikker som selger produktene.

Likte kjempegodt det brannslukningsapparatet, var utrolig tøft!Sklir rett inn på ønskelisten min:)
Ha en fortsatt fin kveld!