mandag 14. november 2011

Drømmegaven?

Dagbladet viser julegavetips til interiørelskeren. Må si jeg var rimelig skeptisk når dette var hovedbildet!


Men det ble heldigvis bedre! Disse tingene kan få være med på min ønskeliste også.


Mugtail fra Hviit. Ekornet kunne holdt haren min med selskap :) Men jeg er glad jeg bestilte min for en god stund siden, de forsvinner som varmt hvetebrød!


Teppe fra Missonis. Jeg elsker å pakke meg inn i et deilig teppe når det er litt kaldt ute. Dette er jo pent i tillegg!


Sigurd benk fra Ikea. Jeg har tenkt en stund på om jeg skulle hatt en benk under kjøkkenvinduet, og denne synes jeg var fin! Men egentlig vil jeg ha en slagbenk, så jeg får lurt inn litt oppbevaringsplass også.

3 kommentarer:

Lillekatt sa...

Hehe, den saken var noe merkelig spør du meg! Men ja, de hadde jo funnet endel fint :-)

Søstrene Grene er genialt - billig og massevis å plukke med seg :-)

Ha en strålende dag!!

Fabelaktig sa...

Hei søte!
Så mye fint! De koppene er bare elsk!

Fabelaktig ukesstart :)
klem

Renate sa...

Hei Karo :-) Måtte le da jeg leste kommentaren din! Skal forsøke strengstemmen på magen :-)

Mugtail koppene er så søte! Men det blir så mange forskjellige kopper i skapet mitt etterhvert, så vi får se om det er plass til flere! :-D