fredag 30. desember 2011

Gledelig jul!


Tenk at jeg har klart meg en hel jul uten å blogge!! Jeg hadde litt abstinenser i starten, og pausen var ikke planlagt. Jeg tok ikke med meg Macen til mamma hvor vi var fra bittelille til lille julaften, og derfra dro vi rett til pappa hvor vi var til 2 juledag. Også jeg fikk ikke til å skrive innlegg fra telefonen min! Da vi kom hjem fikk vi besøk av Jojo sin tante. Hun er opprinnelig fra Australia, men bor i Sveits nå. Og siden jeg har jobbet alle dagene hadde jeg ikke samvittighet til å sette meg og blogge når jeg endelig kom hjem.


Nå senker roen seg, og jeg har lagt meg til på min nye favorittplass i stuen :)


Jeg fikk to av tingene som stod øverst på ønskelisten. Dette herlige skinnet og flotte glass.

Bigboyen er Jojo sin, men jeg liker å låne den ;) Og hun ble så lurt!! Jeg kjørte gaven hennes til pappa uten at hun så den. På julaften stod den i et rom ved siden av der treet var, den var jo for stor til å være under treet! Så da kusinen min tok den frem sa Jojo "Den er fra mamma og meg, jeg kjenner igjen papiret!" Gleden, og overraskelen, var stor da hun fant ut at den var til henne!


Jeg føler at jeg "vant" julaften! Jojo fikk kun én leke som trenger plass på rommet hennes! I stedet fikk hun en del brettspill, som jeg gleder meg til å spille med henne.

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Jeg vil takke for ett herlig bloggvennskap i året som har gått! Jeg setter pris på hver eneste kommentar du legger igjen :)

Ønsker deg og dine en fabelaktig start på året.

Vi blogges.
klemklem