søndag 18. desember 2011

Hjemmelaget Hotchocspoon

På bloggtreffet i oktober fikk vi en Hotchocspoon i goodiebagen. Jeg tenkte at det kunne ikke være så vanskelig å lage sånt selv, og at det er en koselig liten juleoppmerksomhet :)


Jeg smeltet sjokolade, hvit, vanlig og mørk, og tilsatte chilli, kaffe og vanilje i noen av dem. Som form har jeg brukt små muffinsformer, fungerte strålende. I noen av dem har jeg satt skjeer fra Hviit.


Ordtaket fant jeg i Vintertid-boken fra Kid, synes det passet fint til å dekorere posene med sjokoladen!

3 kommentarer:

T sa...

Så flink du er! Jeg har bestilt en masse chocspoons fra Nederland og skal hente de på Posten i dag. Neste gang følger jeg kanskje ditt eksempel...men i år blir det rett og slett ikke tid ;) Riktig god jul til deg og din. Klem, T

Bekka sa...

Så smart!
Dette så skikkelig godt ut, og så koselig gave å få da :)

Fabelaktig sa...

åh så flink!

Ønsker deg en fabelaktig uke, jeg håper du får tid til å kose og nyte. Jeg skal bare jobbe til og med onsdag og da er det friii! JUBI!

Vi blogges, kjære!
Klem