torsdag 1. november 2012

Kos på Moi

Huff, nå blir det lenge mellom hver gang... Jeg gidder ikke blogge bare for å blogge, må jo ha noe innhold også. Dagene blir spist opp av egne skoleoppgaver, hjelpe Jojo med lekser og trene med Dina. Men i helgen blir det et annet fokus! Dina sendes til mamma i dag, og i morgen setter Jojo og jeg oss på flyet til Stavanger! Jeg gleder meg til turen av to grunner. Vi skal bo hos min beste kamerat som jeg ikke har sett på lenge, og (viktigst for dere som leser her) bloggtreff på Landstil :) Jeg gleder meg så mye til å treffe bloggejenter fra hele landet! 


Fabelaktige Maia har stått på, og overtalt en haug med sponsorer!
















Jentene på Landstil er heller ikke gniene...


Det er godt Jojo er med, så vi har nok plass i bagasjen ;) Er en viss fare for at det blir noe shopping også...


2 kommentarer:

Unknown sa...

Så koselig!!! gleder meg masse!!!

Hilsen,
Vicky
ny følger.

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Helt fantastisk! Dette blir gøy!

Blir kjekt å treffe deg og alle de andre!

Klem fra Hjørdis