onsdag 12. oktober 2011

Homemade candleholders


I høstferien lagde Jojo og jeg telysholdere. Gamle sytetøyglass ble som nye med litt Fimo leire på!
Candleholders made with old jars and clay.


Det var riktig nok ikke så lett som jeg hadde sett for meg... Prøvde først å kjevle ut leiren, men da han biter av lakken på kjøkkenbordet fast (enda en grunn til å ikke like det :P). Og det glasset som fikk på den kjevlete leiren er det jeg er minst fornøyd med. Den ble rett og slett for tykk, slipper for lite lys gjennom. Brukte ikke alle glassene, så jeg skal prøve på nytt.
Not as easy as I thought... Here the clay is to thick. Will give it another try.


Dette med hjertet skal mamma få. Hun trenger en liten oppmuntring. Pusen hennes (aka lille babyen) ble drept av en grevling!
My mum is getting this one to cheer her up. Her cat (her baby) was killed by a badger!



Bånd fra Tilda.

1 kommentar:

GryHege sa...

De var kjempesøte alle sammen! Dere har vært skikkelig kreative. Gjør jo ikke noe at de slipper ut forskjellig mengde lys.
Hadde dere bare på først og stekte alt i stekeovnen?