onsdag 25. september 2013

Babyshower!!


Jeg gleder meg sånn! Bestevenninnen min har i flere år bodd i Trøndelag, men har endelig tatt til vettet og kommet seg tilbake til hovedstaden! Og om ca 1 måned blir hun mamma! Det er ganske komisk, for siden vi var ganske små har hun sagt at hun aldri skal ha barn. Jeg sa hun ikke skulle være så bastant, og at hun kunne komme til å endre mening når hun traff den rette. Det er akkurat det som har skjedd! Samboeren hennes ønsket seg veldig barn, og nå omtalter hun den lille i magen som den første! Riktig nok trenger hun litt mer trening i bleieskifting, dukken min fikk den på bak frem...


Jeg synes de fleste amerikanske tradisjoner vi henter hit er veldig... tja... amerikanske og komersielle. Men følelesene mine i forhold til babyshower er annerledes. Kanskje fordi jeg er en sucker for babyer ;)  Og bleiekake hører med!


Pyntingen var enkel. Rosa hortensia og rosa ballonger :)


Jojo syntes det var stas at det var med en liten baby også!



Ingen kommentarer: