søndag 22. september 2013

Meny uke 39

Wow! Tiden raser av gårde!! Kan ikke tro at det er høstferie i om en uke! Vel, bare for Jojo. Høyskolen   driver ikke med sånt...

Denne uken har vært så hektisk! På onsdag ønsket jeg at det var fredag, for jeg var så sliten. Jojo hadde en dårlig uke med lekser, og det ble mye krangel mandag og tirsdag. Tirsdag var det i tillegg møte med cheearleadingklubben. Jeg er lagleder, og vi skal arrangere konkurranse for de minste i år. Jojo måtte gjøre litt lekser etter det, og så var det endelig tid til å gjøre oppgaven jeg skulle levere dagen etter. Ikke store greier, men når noe er helt nytt tar det tid likevel.

Mamma tok oss med på TGI Fridays på fredag, og Jojo var med en venninne hjem en dag, så noen av tingene jeg hadde lyst til å lage denne uken utgikk. Siden jeg fremdeles har lyst til å prøve de oppskriftene tar vi det denne uken :)

Mandag:

Kyllingspyd med Hjemmelaget Satay + En Spicy Nudelsalat med Honning-Ristede Nøtter

Bilde fra Smak av Himmel

Tirsdag: 

Fyldig avocadosuppe

Da Jojo var 8 måneder ble hun ganske syk. Det ble aldri diagnostisert, men jeg tror hun hadde RS-virus. Hun hostet og hostet til hun kastet opp, og når hun endelig spiste satte hun det i vrangen og kastet opp. Hun stagnerte i vekt, og da hun endelig ble bra ville hun knapt spise. Løsningen på å få i henne næring ble avocado. Rik på sunne fettsyrer og næring. Jeg tenker å lage denne suppen med melk i stedet for fløte.

Onsdag:


Spent på hva venninnen til Jojo som skal være med hjem denne dagen sier til vegetarmat! Og på hva Jojo sier om dem :p

Torsdag:


Bilde fra Matprat


Fredag:


Kanskje den enkleste dagen å planlegge middag til! Det var stor suksess med en fyldig soothie før trening, så vi fortsetter med det, og på kvelden er det italiensk pizza som gjelder! Vi bruker det vi har som fyll, pizza var tross alt fra gammelt av en måte å bruke opp rester.

Ingen kommentarer: