lørdag 7. september 2013

Sofatanker en sen kveld

I går kveld var vi på Olivia på Tjuvholmen, og feiret at lillebror blir eldre han også :)

Da vi kom hjem ble jeg sittende og google og lete litt. For jeg skal bytte ut den gode, gamle Ektorp-sofaen. Skinnene og putene får bli!


Spørsmålet er bare med hva. Jeg har en annen sofa, eldre, fra Bolina. Den er fin, tidløs form. Opprinnelig har den et mørk blått ullstoff, men for ca 8 år siden trakk jeg den om til mørk brun skai. Baby og ullstoff var upraktisk :P Men... den er ikke verdens beste å sitte i. Litt sånn sofa du må sitte pent i. Og jeg vil ha en hvor jeg kan slappe av!

Jeg har tenkt på sovesofa. Det er av og til greit å ha en ekstra seng, som for eksempel når snille mamma kommer og passer Jojo. Men jeg har ikke funnet en innenfor budsjettet som jeg liker godt nok. Akkurat nå leker jeg med tanken på en rammemadrass og masse puter. Noen som har sett en vellykket versjon av dette?

Hvis jeg går for det vil jeg ha ben fra Prettypegs. Disse er mine absolutte favoritter, og turkis går jo igjen i stuen :)

Via

Ingen kommentarer: