søndag 28. august 2011

Dark...

Etter å ha sett bilder av Birgitta Wolfgang Drejers lyse hjem synes jeg stuen min er for mørk.
After seeing pictures of Birgitta Wolfgang Drejers bright home I think my livingroom is too dark.


Jeg ønsker meg hvit bokhylle. Har expedit fra IKEA. Jeg liker den egentlig, men skulle ønske at jeg hadde valgt den hvite. Mulig den blir byttet ut ganske snart!
I wish I had a white book shelve. I have expedit from IKEA. I do like it, but wish I had chosen the white one. Might exchange it soon!

Jeg har lurt på om jeg skulle male gulvene mine hvite ganske lenge. Tenker bare at det er mye styr, og er usikker på resultatet. Noen erfaringer? Anette Willhelmine forklarer det godt virker det som.
I´ve been thinking about painting my floors white for a while. Just afraid it will be a lot of hustle, and I´m uncertain about the result. Any experiences?

Ingen kommentarer: