torsdag 25. august 2011

Pre-teen

Hjeeelp!! Jeg har en pre-teen i huset! Er ikke det tidlig? Hun er jo bare syv!!
Heeelp!! I have a pre-teen in the house! Isn't that early? She´s just seven!!

Men hun har vokst fra det grønne og rosa rommet... Jeg synes hun er ganske kul, hun ville det skulle vært inspirert av surfing! Så da hun reise på feriekoloni var det bare å sette i gang.
But she has outgrown the green and pink room... I do think she is pretty cool, she wanted it to be inspired by surfing! So when she left for summer camp I got to work.


Tusen takk til selgeren på Fluid,som ga oss kult stash til å ha på rommet hennes! Men jeg tror jeg henger plakaten med den nakene kjekkasen på MITT soverom ;)
I want to send a BIG thank you the seller at Fluid, for cool stuff to include in her room! But I think I´ll put the poster with the naked hunk in MY bedroom ;)


Pulten. Jeg liker Expedit serien til IKEA. Her har jeg brukt arbeidsbord og bokhylle.
The desk. I like IKEA´s Expedit. I´ve used the table and shelves.

Sengen. Hvordan jeg bygde den kan du se  her. Sengehimmelen er fra IKEA. Jojo hang drømmefangeren på toppen. Stjernene inni lyser i mørket.
The bed. You can see how I built it here. The net is from IKEA. Jojo put her dream catcher on top. The stars glows in the dark.

  

Alle små frøkner trenger en sofa. Rislampe fra IKEA. Jeg tegnet en hawaii-rose og lagde en sjablong.  Belte fra Fluid holder gardinene på plass.
All girls need a couch. Lamp from IKEA. I drew a hawaii rose and made stencil. A belt from Fluid keeps the curtains together.


Jeg har et par prosjekter til på rommet hennes. En bokhylle skal bli barbiehus og nattbordet/sminkebordet er ikke ferdig.
I still have a couple of projects in her room. A bookcase will become a barbie house and the nightstand/dresser is not done.

Ingen kommentarer: