onsdag 24. august 2011

Roygbiv - Orange

Jeg er forelsket, i en farge! Orange (tangerine) dukker opp en del forskjellige steder i leiligheten min. Denne klare, varme fargen minner meg om solen :)
I'm in love, with a color! Orange (tangerine) is making an aparance different places in my appartment. This bright, warm color reminds me of the sun :)


Leiligheten min kan føles litt kald på vinteren, for det er en del måneder vi ikke se solen. Så når jeg valgte å ta inn mye blått på kjøkkenet og turkis i stuen måtte jeg krydre litt med noe varmere.
My apartment can feel a bit cold in wintertime, as we don't get any sun for a few months. So when I desided to bring lots of blue into the kitchen and turquoise in the livingroom I needed to spice it up with something warmer.

Jojo´s rom har og litt av fargen. Hun så den da jeg malte fatet, og hun fallt og for den :)
My daughters room has a touch of the color aswell. She saw it when I was painting the big dish, and she too fell for it :)

Ingen kommentarer: