tirsdag 30. august 2011

Oh no!!

Jeg må male. Hele stuen. Vegger, karmer, tak. Jeg har ommøblert i dag, og HERREGUD, veggene ser ikke ut! Ikke akkurat så hvite mer... De er så strukturert at jeg ikke får vasket dem. Det har jeg også lyst til å endre på. Kunne egentlig tenkt meg å tatt gulvet i samme selengen, men siden det tar litt tid og helst skal herde tror jeg at jeg finner noen som kan gjøre det mens vi er på ferie.

Spørsmålet er jo farge da... Har egentlig lyst på en hvit som bryter litt mot grått på veggene, men er litt redd for hvordan det blir i de månedene vi ikke ser sola... Synes 1002-Y ser bra ut.

Via Nancy and I
I have to paint. The whole livingroom. Walls, frames, ceiling. I've been mooving furniture around today, and GOD, the walls does not look good! Not so white anymore... They are to structured to wash. I want to do something about that as well. I would like to do the floor when I'm at it, but I'll get someone to do it when we are on vacation.
So the question is color... I would like a greyish white, but I'm a bit worried how it will look the months we don't see the sun... Kind of like the one on this picture, 1002-Y.

Ingen kommentarer: